2008. március 26., szerda

Gyerekfoglalkozás

Mivel az ünnepen nem müködött a net, így a tegnap esti programom belenyult a ma hajnali órákba. Igyekeztem az elmaradt dolgoknak utánnajárni, ezért a reggel kicsit ráhuztam az alvásra. Ma többnyire csak itthon a családdal voltam, délután meglátogattuk feleségemmel és Abigéllel Molnár Józsi bácsiékat aki most elég jó hangulatban volt. 3-kor indultam Derzsbe, közben Udvarhelyre is beugrottam néhány elintéznivaló miatt. A Derzsi gyerekekkel miután legalább vagy tíz éneket elénekeltünk, nagy örömükre elmondtam hogy most mókásan fogjuk az alkalmat magtartani. Ez abból állt hogy a Húsvéti eseményekről kérdéseket tettem fel nekik, előbb két csoportra osztottam őket. Aki tudta a választ az húzhatott a kezemben levő papir cetlikből (melyeken számok voltak, eggyen pedig Zong volt irva) ahányat akart, de ha kihúzta a " Zong"- ot akkor minden nullázódott. Úgy belelendültünk a játékba, hogy már nem volt elég kérdés a Húsvéti esesményekből, kérésükre már kérdeztem mindenféle bibliai kérdést melyekre volt hogy én kellett válaszoljak, vagy segítő kérdéseket tettem fel. Mivel itt erőssen havazott és fújt a szél, csak két felnőtt jött 5 órára, ezért úgy egyeztem a gyerekekkel hogy folytatjuk a játékot még egy fél órát, de csak úgy ha utánna maradnak az igehírdetésen is. Mindenre kaphatók voltak mindössze csak játszodhassanak. Nagyon figyelmesen végighalgatták az igét, amit gyerekszinten mondtam el nekik. Felkeltettem az érdeklődésüket az íge olvasásra és az imádkozásra. Bárcsak az Úr hozná el életükben a megtérés idejét! Fél héttől Muzsnán is volt Istentisztelet aztán lassan de biztosan hazaérkeztem. Mindenkinek nyugodalmas jó éjt kívánok!

Nincsenek megjegyzések: