2008. március 28., péntek

Autójavítás

Az ördög hamar megirigyelte hogy hálát adtam az autómért és a kapott alkatrészekért. A tegnap vendégeink érkeztek(édesanyám és nagynéném Domokos Ilonka Vajdahunyadról) ezért úgy gondoltam hogy eléjük megyek Héjjasfalváig kocsival, mert addig vonattal jöttek. Mentem is idejében, csak a nagygalambfalvi domboldalon egy nagyot rándult az autó és a motor magállt. Gondoltam semmi baj, csak kevés az üzemanyag és a dombon lefele majd csak elindul. Legurult egészen a Kisgalambfalvi állomásig, de ott meg kellett értsem hogy nem hajlandó elindulni!!!!!!!!! Hamar rájöttem hogy a vezérműszíj szakadt el. Hívtam tehát Kiss Mártát Fiatfalváról aki jött és még a vonat érkezése előtt elfuvarozott az állomásra. Vele eljöttünk Kereszturig, addig pedig értünk jött Bedő Juliánna aki el is hozott, és az autót is hazahúzta. Udvarhelyen Kertész Zoltán már hozta elénk a vezérműszijjat. Az Úr áldja meg segítőkész testvéreimet! Még az este a szentmártoni összejövetel után szétszedtem az autót , kicseréltem az eltört himbákat(4 tört el a 8-ból) ma pedig déli harangszóra sikerült megszólaltatni a motrot is. Hála érte. Lassan jelzi a járgányom hogy le kellene cserélni, viszont a javítása még mindig ennek olcsóbb. Hiszem az Úr majd vezetni fog, hogy mikor és milyet vegyünk helyette. Délután Udvarhelyre vittem vendégeimet- már megvolt a főpróba és működik- találkoztunk a külföldi nőszövetségek néhány küldöttével, valamint Borzási Gyula és Vékás Erzsike testvérekkel.Egy negyed órára felvittem Ilonka nénémet Erdő Endréékhez, akikkel együtt dolgozott néhány nyáron s ha már itt járt legalább találkozzanak. 6 órától Darócon volt ifi, 8 fiatal jött el, akik közül csupán egy tag a többi a faluból, nagyon örültem nekik. Utánna Istentisztelet a felnőttekkel és nemrég érkeztem haza. Hála e mai nap minden áldásáért!

1 megjegyzés:

Efraim írta...

Téged aztán autó ügyben nem kell félteni... Dicsőség az Úrnak!

Üdvözlöm a daróciakat és én is veled együtt örülök ha vannak szomjazók.

Efraim