2008. április 2., szerda

Bölcs mondások

"Mindezekből fiam intessél meg: a sok könyvek írásának nincs vége, és a sok tanulás fáradságára van a testnek" (Préd 12:14). Ennek az ígének a súlyát éreztem a mai nap saját bőrömön. A sok könyv közül Alister E. McGrath is irt egy könyvet, aminek a címe "Bevezetés a keresztény teológiába". Én ennek olvasásával gyötörtem a testem, elég nehezen érthető dolgokat tárgyal persze van benne sok értékes gondolat is. Mivel a látogatás nélküli tagozaton hárman vagyuk(Balog Gábor, Pap László és én) könyv pedig csak ez az egy volt a könyvtárban, így önként vállaltam hogy most szombatra kiolvasom a felhagyott részt, válaszolok a kérdésekre és átadom Lacinak a Kolozsvári gyűlésen. Nem tudtam mire vállalkozom! Kellett ez nekem? Estére, mivel a gép előtt ültem egész délután, a szemem is, a fejem is fájt. No de mostmár a vacsora után új erőt nyertem és megyek hogy amíg birom olvassak, minél hamarabb fejezzem be. Tehát állítom- igaza volt Salamonnak - a sok tanulás fáradtsággal jár, mégis hiszem hogy meglessz a haszna is. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: