2008. március 4., kedd

Hétfő-Kedd

A Vasárnapi bejegyzésből kimaradt a délelőtti Derzsi szolgálat és urvacsoravétel, vagy azért mert Darócra koncentráltam,vagy talán mert túl boldog voltam. Áldott alkalmunk volt, mérlegeltük Istentiszteletünket, adakozásunkat és hogy milyen a bizonyságtételünk Jézus Krisztusról? Ami ennél is nagyobb örömömre szolgált, hogy az ebédnél - amit a Kerestely családnál fogyasztottunk,ott volt Emma lányuk is Lövétéről, aki finomat főzött- nagyon jó beszélgetésem volt Dénes bácsival. Ő alámeritett tag volt, de évekkel ezelőtt botránkozás miatt kimaradt. Már az evangélizációs héten láttam rajta hogy boldog, de most el is mondta hogy megbocsájtott annak akire neheztelt. Utánna imádkozott ő is, én is, és bíztattam hogy csatlakozzon ujból a gyülekezethez. Megígérte hogy jönni fog. Az Úr áldja meg. Kérlek imádkozzatok érte! Vasárnap este 23:26 -kor volt vonatja Ardelean Maria testvérnőnek( Molnár Józsi testvért segitett gondozni) ezért elvittem Segesvárra ahonnan későn értem haza. Így a Hétfő inkább pihenéssel és házi munkákkal telt. Delután bementem Udvarhelyre vásárolni és felkerestem Boros Róbert kolégát akivel egy jó órát ping-pongoztunk majd együtt vacsoráztunk. Ma délelőtt mivel ujból nem működött a NET, felhívtam a szolgáltatóm és megkértem jöjjön és intézkedjen! Nagy örömömre megérkezett és szerelt nekem egy külön erősítőt. Így most már nem függök a szomszéd " jóindulatától" , mert náluk volt az áramerősítő és gyakran kihuzták , akkor pedig nálunk hire pora se volt a netnek! Az az íge hangolt hálára: "Kérjetek és adatik néktek, keressetek és találtok, zörgessetek és megnyittatik néktek! Mert aki kér, mind kap és aki keres talál és a zörgetőnek megnyittatik Mt 7:7-8 ". Hála érte hogy a sok telefonálásnak , SMS-nek meglett az eredménye. Tudom hogy Isten látta a sokszori zaklatottságom mások gunyolódása miatt és hiszem meg is bocsájtott nekem, most pedig a botránykövet is elvette az utból. Hála neki mindenért! Most Almásra készülünk és kívánjuk az Úr áldja meg az Almási embereket hogy fogadják az ígét örömmel, megtérő szivvel.

Nincsenek megjegyzések: