2011. június 7., kedd

Aradon voltam

Tizennégy éve már, hogy ott hagytam a vasutat és azóta most utaztam másodszor vonattal. Igaz hogy nemzetközi járat, de jól felszerelt volt a vagon, légkondi, kényelmes ülések és ráadásul nem kellett figyelni az utat, hanem elmélkedhettem és olvastam. Szombaton délután érkeztem, az állomáson Kiss Laci testvér fogadott, mert az ő vendégszeretetüket élvezhettem. Este ifi, majd bizottsági beszélgetés.
Vasárnap délelőtt Aradon úrvacsorai alkalom, kora délután Pécskán is hasonlóan, este pedig Aradon szolgáltam. Jó légkörben telt a vasárnap.
Közben megismerkedtem egy kedves fiatallal Pűrkerecről, Bekő Sebestyénnel aki örült, hogy velünk lehetett minden istentiszteleten. Imádkozunk érte, hogy kerüljön közel újból Istenhez, mert valamikor járt a Brassó-i gyülibe és egy kedves hívő családban nevelkedett.
Mi még itt vagyunk a Székelyföldön, de már készülünk lélekben Aradra és ha élünk a nyáron már oda fogunk költözni. Hamar elröppen ez a nyár és egyszer csak ott ébredünk Aradon. Kívánunk itt is, ott is áldás lenni a testvérek számára.
a Pécskai imaház
a Pécskai gyülekezet tagjai
az Arad belvárosi imaház
az énekkar énekel
a gyülekezet egy része
a Maros folyó melletti parkban hatalmas fák vannak, egyet megpróbáltam megmérni átmérőben
a Maros folyó
a városháza gyönyörűen megvilágítva
a szószéken

Nincsenek megjegyzések: