2010. július 3., szombat

Szlovákiában

A Krivan csúcson azért vagyunk csak haton, mert Norbert fényképezett, hárman pedig kissé a csúcs előtt feladták, amúgy nagy élmény volt fenn lenni a süvítő szélben. A legutolsó kép az egy másik helyen készült hétfőn, 2450 méteres csúcson, de akkor gyönyörűen sütött a nap. Ott egy órát időztünk, imádkoztunk énekeltünk, nagyon felemelő érzés töltött el mindannyiunkat.

Az elmúlt héten csütörtökön ahogy véget ért a szóbeli vizsga és a szakdolgozat román nyelven való megvédése, hogy a dolgokat feledni tudjuk, tízen a Tátra hegyekbe mentünk túrázni a teológusok közül.Felejthetetlen élmény marad mindannyiunk számára ez a túrázás. Négy nap hegymászás volt a programunk,Vasárnap pedig a Vavrisovo-i szlovák imaházba szolgáltunk egy ottani tolmács segítségével. A legmagasabb csúcs amit megmásztunk a Kriván volt amely 2497 méter magas. Ott már nagyon jól jött a téli sapka és a kesztyű is. Gyönyörű tavakat és vízeséseket is bőven láttunk, egyszóval csodálatos helyeken jártunk. Amikor a hatalmas sziklák mellé álltam, akkor éreztem igazán, mennyire porszem vagyok. Hálás a szívem, hogy Isten előtt mégis kedves minden teremtménye bár kicsinyek vagyunk, ő mégis nagyon szeret.