2008. január 24., csütörtök

Net hiba

A nagy némaságnak az oka, hogy nem működött az internet szolgáltatás. Tudom hogy ez sem véletlen, mert csak az este jöttem rá hogy csupán egy kis tájékozódáshoz a blogok között, minimum egy óra szükséges, legalábbis nekem! Az pedig épp elég sok időt tesz ki, amit így a tanulásra fordíthattam. Igazából nem sok új dolog történt az utóbbiakban. Vasárnap Muzsnában, Derzsben este pedig itthon szolgáltam. Kedden elég sokan eljöttek a gyerek foglalkozásra Almáson(kb.15-en) aminek nagyon örvendtem. A felnőttek alkalmán is imádságos légkör alakult ki, többen kifejezték imáikban, hogy még sokkal jobban szeretnék tisztelni Isten nevét mint eddig. Az Úr segítse őket velünk eggyütt! Szerdán Udvarhelyen volt egy kevés rendezni valóm(számlák fizetése) a többi időt pedig tanulással töltöttem.A mai nap az esti alkalomra készültem, Szentmártonba lessz bibliaóránk. Holnap Zilahra készülök a pásztori gyűlésre, amit kívánok hogy Isten tegyen áldottá, eredményessé és őrizzen meg mindenkit az uton! Eggyütt utazunk Boros Róbert, Dóczi György és Tőtős János testvérekkel. Hiszem hogy az uton lessz időnk a közösség ápolásra is!

Nincsenek megjegyzések: