2007. december 23., vasárnap

Jobb tapasztalatok

Pénteken a Homoródszentmárton-i iskolában osztottam csomagokat, ahol már egésszen barátságosan fogadtak.Sikerült beszélni Jézusról mint aki " csodálatos,tanácsos, erőss Isten ". Elmentünk Bedő Juliánnával a Kénosi iskolába is, ahol csupán 5 gyerek tanul az I-IV osztályban. Azonban a tanítónő nagyon jól foglalkozik velük és a táblára a " Lágyan hullik a hó " ének volt felirva,vettem a gitárt, lelkesen énekeltek velem,úgy éreztem tényleg várják az Isten fiát. Utánna pedig megtanítottam nekik az " Ujra itt a szép karácsony " éneket. Nagyon nyitottak voltak a bibliai történetre is! Az Úr áldja meg szíveikben az ígét!Délután olyan gyerekeknek vittem csomagot akik még nem járnak ovodába. A szombat többnyire az ígével való foglalkozással telt, kissebb ház körüli teendőkkell szinezve. Sikerült azonban két rendőr gyermekeinek meglepetést okozni.Az egyik még kávéra is meghívott, és elmesélte hogy mióta itt a faluban (Homoródszentmárton ) szolgál, a baptistáktól mindig kaptak ajándékot,amit nem győzött eleget köszönni. Hála hogy még vannak jó véleménnyel is a baptistákról! Vasárnap este 6 órára meghívtuk az Udvarhely-i gyülekezetet és a körzetünk tesetvériségét egy ünnepi istentiszteletre.Tettünk ki meghívót a falu népe számára, valamint személyesen is hívogattunk. Bárcsak az Úr adna ébredést, megtérést falunkba!!!

Nincsenek megjegyzések: